3.12.13

Recenze: Přijde letos Ježíšek? - 20%

[Z oficiálního materiálu distributora] Vánoční čas umí přinášet podivuhodné příběhy, vtipné historky i nostalgii. Přijde letos Ježíšek? je příběh dvou rodin, které se rozhodly, že Vánoce jsou prostě od toho, aby se konaly dobré skutky, přání se plnila za každou cenu, a aby na zázraky věřily nejen děti. Šarmantní šedesátník José (Josef Abrhám) se vrací po třiceti letech z emigrace v Mexiku do rodné Prahy. Podlehne totiž naléhání své mexické manželky Dolores. Ta věří, že pro jejich dceru Penélope, která se marně snaží otěhotnět, je poslední nadějí zázrak, který by v předvánočním čase mohlo splnit slavné Pražské jezulátko. José má z návratu obavy, protože moc dobře ví, že by mu mohl přinést nečekaná překvapení. Ta mají podobu jeho dávného kamaráda Rudy (Václav Postránecký), který všemi rád manipuluje, ale hlavně jeho bývalé lásky Květy (Libuše Šafránková) a její velké, osobité rodiny, v čele s jejím synem Michalem (Igor Chmela). Rodné místo Josému připraví řadu svízelných situací. Bude potřebovat nadhled a všechen svůj smysl pro nápaditá řešení, aby se z malérů všichni dostali. Nakonec se ale ukáže, že i každý z členů Josého rodiny skrývá své tajemství, a že v Praze je kromě legendárního Pražského jezulátka i řada dalších bytostí, které jsou schopné konat zázraky.





Již použití megaepické hudby (první část je odtud, druhá odtud) ve vzácně neepickém traileru dává tušit, že tvůrci tohoto díla mají velmi netradiční pohled na to, jak má audiovizuální dílo fungovat. A tento netradiční pohled se bohužel vzácně projevuje téměř ve všech aspektech tohoto filmu, který se řadí k tomu naprosto nejhoršímu, co u nás letos vzniklo a není to od Magnuska.

Začíná to už fantasticky křečovitým a v žádném ohledu nefungujícím scénářem, který naprosto rezignuje na to, že by nám třeba hlavní hrdinové vánoční romantické komedie měli být sympatičtí. Následují spoilery, ale věřte mi, že stojí za to:

Abrhám žije v Mexiku, má za manželku Mexičanku Dolores a s ní má dceru Penélope, která má manžela a nemůže s ním otěhotnět. Je to způsobeno manželovou neplodností, ale Dolores se to z nějakého záhadného důvodu rozhodně nesmí dozvědět (a má si místo toho nadále myslet, že je její dcera neplodná), takže se Penélope chce vydat do Františkových Lázní, aby si Dolores myslela, že se zde Penélope bude léčit z neplodnosti - ale ta se zde místo toho má nechat zbouchnout od náhodného lázeňského hosta, aby si její manžel myslel, že je to jeho. Takhle konkrétně se Penélope s Abrhámem v Mexiku dohodnou a plán uskuteční! Do Čech s nimi letí Dolores, která (aniž by to kdokoliv jiný věděl) má v kufru ORIGINÁL Pražského jezulátka, které její otec ukradl za války v Praze, a který chce vrátit do kostela Panny Marie Vítězné, protože věří, že tím zlomí kletbu a Penélope začne být plodná! Chudák milující manžel (který je na první pohled hodný, obětavý a sympatičtější než ostatní členové rodiny) zůstává v Mexiku, kde si nadále myslí, že je plodný a že mu manželka zůstane věrná, a zbytku filmu se nijak neúčastní.

Po příletu do Ruzyně se Abrhám, Dolores a Penélope ubytují v luxusním hotelu a do konce filmu se už nikdo ani slovem nezmíní o odjezdu do Františkových Lázní nebo o léčbě neplodnosti...

Při procházce Prahou potkají Abrhámovi tři lidi převlečené za čerta, anděla a Mikuláše, a jdou dál.

Pak vidíme nějakou čtyřčlennou rodinu v Praze (rodiče a dvě malé děti), jak si čtou před spaním.

Pak vidíme starého nočního vrátného (taky v Praze), se kterým ve vrátnici pracuje tentýž chlapík, kterého předtím Abrhámovi potkali jako anděla (říkejme mu Anděl). V tuto chvíli pořád netušíme, co mají všichni ti lidi společného s příběhem a proč by nás měli zajímat. Vrátný následujících 20 minut ve filmu není, ale jeho chvíle ještě přijde!

Mezitím Abrhám řeší to, že v Praze žije Libuše Šafránková, se kterou před 30 lety (těsně než emigroval) cosi měl a rozešli se ve zlém. Postránecký, který je asi 40 let nejlepším kamarádem Šafránkové i Abrháma, s oběma čile komunikuje (s Abrhámem do Mexika přes Skype) a neustále Abrháma přemlouvá, aby se dal se Šafránkovou znovu dohromady. Zajímavé je, že nikdy během těch 30 let neuznal za vhodné Abrhámovi sdělit, že se Šafránkové 7 měsíců po jeho emigraci narodil syn - což je - jak se ukáže - ten chlapík, jehož rodinu jsme sledovali při večerní četbě (říkejme mu Šafránek). Není mi úplně jasné, kdy podle tvůrců mělo divákovi dojít, že Šafránek je Abrhámův syn. Mně to došlo okamžitě, nicméně Abrhám to až do konce filmu nemá vědět...

Mezitím vrátný najde ve výtahu své budovy nemluvně (živé). Rozhodne se nezavolat policii ani záchranku, což vysvětlí samomluvou "Do nemocnice tě nedám. Tam mi umřela manželka." Místo toho nemluvně vezme, odnese ho do kostela, tam ho schová do jesliček a odejde, aniž by o tom kohokoliv informoval. Dobrý člověk.

Shodou okolností je to stejný kostel, ve kterém je Pražské jezulátko, a kam shodou okolností v tuto chvíli přicházejí všichni Abrhámovi a celá rodina mladého Šafránka (kteří stále nevědí, že spolu mají něco společného, protože Šafránková s nimi není).

Tito všichni tedy naleznou nemluvně v jesličkách, načež si všimnou, že u vchodu do kostela stojí tragicky se tvářící feťačka (dcera nočního hlídače, což víme, protože má její fotku na stolku), z čehož Abrhám a Šafránek vyvodí, že je to matka dítěte a začnou ji pronásledovat. Po asi 100 metrech běhu feťačka vběhne do zamčených domovních dveří, za kterými bydlí. T.j. dojde k zajímavé náhodě, že feťačka bydlí shodou okolností těsně vedle kostela, do kterého její otec (který ji léta neviděl) odnesl její dítě (o kterém nevěděl, že je její).

Abrháma a Šafránka ten stometrový běh natolik sblížil, že Šafránek na místě pozve Abrháma (tedy zcela neznámého člověka) s jeho rodinou k nim domů na páteční večeři! Tudíž logicky očekáváme, že tam se všichni setkají se Šafránkovou a nastane awkward humor, nicméně i tato šance je tvůrci zlikvidována, protože Abrhám se Šafránkovou se sejdou někde ve vinárně, Šafránek tam náhodou přijde pro víno, přičemž je vyjeven, že Šafránková toho pána zná, řeknou si "to je ale náhoda" a tím se to vyřeší.

Abrhám se Šafránkem před nemocnicí, ve které je nemluvně, náhodou potkají feťačku, a vytáhnou z ní, že jejím otcem je ředitel ministerstva XY. Feťačka zjevně neumí dobře lhát, protože XY je stejné ministerstvo, na kterém dělá její skutečný otec hlídače, což se stane důležitým později.

Mezitím Penélope při pochůzkách Prahou NÁHODOU znovu dvakrát potká Anděla (jako Santu Clause a jako prodavače kaprů) a dospěje po třech vyměněných větách k názoru, že v sobě chce mít jeho sperma, což se projeví tím, že když se na něj podívá, záběr se zpomalí. Tedy zrekapitulujme si, že než by Penélope řekla své matce, že má neplodného manžela, jede raději do Prahy, kde se nechá oplodnit náhodným chudým prodavačem...

Mezitím se Dolores převlékne za jeptišku, aby byla nenápadná, a chce v kostele vyměnit to jezulátko, které tam je, za to skutečné, které přivezla z Mexika. V tuto chvíli je opět příležitost k rekapitulaci: T.j. otec Dolores za 2. světové války musel nechat vytvořit dokonalou repliku, kterou nahradil Jezulátko, jež ukradl. Během následujících desetiletí si žádný restaurátor ani nikdo jiný nevšiml, že v kostele je padělek. A nyní, když se je Dolores snaží prohodit zpátky, chytí ji při tom kostelník a zavolá policii.

(Kostelníka hraje Pavel Kříž a asi má být zlý, protože krade peníze z kostelní pokladničky, ale jinak má v celém filmu asi tři věty a není moc jasné, proč existuje a už vůbec ne, proč je na plakátě.)


Policisté nevědí, zda Dolores stihla Jezulátka vyměnit, takže nechají udělat odbornou expertízu v laboratoři, která je na hlavičkovém papíře hotová asi za 30 minut, pravé Jezulátko nechají v kostele, falešné dají Dolores a nechají ji odejít, aniž by ji z čehokoliv obvinili. Protože jsme průběh loupeže neviděli, tak se nikdy nedozvíme, jestli Dolores skutečně měla v Mexiku pravé Jezulátko a nyní ho úspěšně prohodila, nebo jestli měla v Mexiku kopii a nyní ji nestihla prohodit (přičemž obě varianty nastolují různé zajímavé otázky ohledně časoprostorového kontinua a zhroucení vesmíru).

Někdy v tuto chvíli přichází nejepičtější scéna filmu, ve které jsou Šafránkovi na nákupu v Kauflandu (sponzor filmu), kde do nich vrazí Uršula Kluková a oboří se na ně "Nemůžete uhnout?!". Šafránkova manželka odpoví "Můžeme!", Kluková kontruje "Tak uhněte!", začne plakat se a tím scéna skončí. Což zřejmě symbolizovalo, že v sobě neměla dost Pohody Vánoc. Nebo penisů...

Mezitím Penélope osouloží chudého zadluženého Anděla v jeho superluxusní koupelně a jde na onu avizovanou "páteční večeři", kde se všichni sejdou (Abrhámovi, Šafránkovi i Šafránková), jedí, pijí, hrají koledy a NIC SE NESTANE.

Penélope dá Andělovi za dobrý sex šálu, ve které předtím bylo zabalené nemluvně v jesličkách. Ta šála původně patřila hlídači, který do ní nemluvně zabalil. A protože, pokud si dobře pamatujete, Anděl náhodou pracuje s hlídačem, hlídač ho zmlátí, když na něm uvidí svou šálu, zřejmě v domnění, že Anděl to nemluvně znásilnil a zabil. Možná se to pak nějak vysvětlí, ale my to každopádně nevidíme.

Abrhám s Šafránkem pak koupí dětskou postýlku a kočárek a dovezou to před barák, do kterého tehdy vběhla feťačka. Pak jdou na ministerstvo XY a na stole vrátného (jiného vrátného) uvidí fotografii "toho správného" vrátného s feťačkou. Dříve než stačí dopovědět "To je hezké, že máte na stolech fotky svého ředitele s jeho dcerou", vchází ten pravý vrátný a dozvídá se, že je dědečkem.

Penélope mezitím prodá falešné Jezulátko do antikvariátu a získané peníze dá Andělovi (čímž z něj udělá prostituta) a rozloučí se s ním navždy.

Vrátný, plný nových dojmů z dědečkovství, jede autobusem domů a náhodou uvidí na ulici feťačku. Tu dohnala postýlka a kočárek k tomu, že si dítě z nemocnice vzala zpět a nyní si s tatínkem padne do náručí. Jistě vás nepřekvapí, že se nikdy nedozvíme, co si feťačka s tatínkem udělala, proč spolu dlouho nemluvili, proč je feťačka, nebo kdo je otcem toho nemluvněte...

Abrhámovi čekají ve Václavu Havlovi na odlet zpět do Mexika, přičemž Dolores se nijak nediví tomu, že to, kvůli čemu do Čech cestovali, tzn. návštěva Františkových lázní, se neuskutečnilo. Abrhám se zde rozloučí se Šafránkem, přičemž vidíme detailní záběr, jak mu vezme z klopy jeho vlas. Později jsme se s kolegy shodli, že to pravděpodobně má symbolizovat, že si chce nechat udělat DNA test, ale ve filmu to nevidíme a nikdo o tom nemluví.

Šafránková jede taxíkem na letiště, nevíme, zda to stihne, napětí vrcholí, stihne to, nestihne to...?

Nestihne to a kouká za odlétajícím letadlem.

O rok později jsou v Mexiku Abrhámovi šťastní, protože Penélope má dítě a její manžel je z toho šťastný.

Děti v Praze mezitím pravděpodobně zešílely, protože vidí, jak se na prázdném náměstí samy od sebe objevují ve sněhu šlépěje.

A TO JE KONEC FILMU

Něco tak strašlivého jsem v kině neviděl hodně dlouho, a lituji kolegyni, pracující pro Filmový přehled (kde vycházejí shrnutí dějů všech filmů), že taky nepochopila, co se vlastně ve filmu dělo, a bude na Přijde letos Ježíšek? pravděpodobně muset jít ještě jednou, za peníze.

Film režírovala, produkovala a spolunapsala Lenka Kny, která před pár lety natočila film Stínu neutečeš s Landovským. Ten mi připadal dějově také značně nepřehledný, a to je co říct, protože v něm vystupují celkem dvě a půl postavy. Teprve letos, když dostala k dispozici 10 postav, dokázala svůj potenciál vytěžit až na dřeň.

A nejen, že jsou všechny zápletky filmu zcela imbecilní a musejí spoléhat na ty nejnáhodnější náhody. Vzácně nepodařená je i režie a ostatní aspekty filmu, včetně velmi zvláštní kamery, střihu a hudby, takže některé scény, které by měly rozdávat Pohodu Vánoc, vypadají jako něco depresivního od Finchera. Rozhodně tento film vypadá podstatně hůře, než výrazně lacinější Stínu neutečeš.

Nepovažuji za nezbytné, aby v romantické komedii bylo vysvětleno, jak dostane Mexičanka přes letištní celnici půlmetrové umělecké dílo nevyčíslitelné ceny (nebo jeho precizní kopii). Uráží mě ale - a udivuje - když je letadlo letící přes oceán znázorněno tím, že kamera zabírá letadlo zaparkované na zemi, přičemž kameraman pod ním běží, zabírá ho zespoda a k tomu slyšíme zvuk motorů. Nebo když vidíme starou fotografii skutečného mladého Abrháma se skutečnou mladou Šafránkovou, a je na ní přifotošopován mladý Postránecký, který stojí před nimi, a přitom je menší než oni!

Ale nechme mluvit fakta, protože máte vzácnou příležitost podívat se na dvě scény z tohoto filmu v celé jejich kráse (nebo aspoň dokud je tvůrci nesmažou ze svého oficiálního YouTube kanálu). Pokud vám připadá, že vám chybí nějaká zásadní informace, která vám zabraňuje ty scény pochopit nebo se při nich bavit, tak se pletete. Jsou to samostatné scény, které vypadají ve filmu přesně takhle:

První ukázka: "Hrášek":



Druhá ukázka: "Kapr a rekviem":


(Zvuk není finální, proto ty prudké změny v ruchové ambienci)

Třešnička na dortu spočívá v tom, že mexičané spolu mluví mexičansky (s titulky), film koprodukovala společnost "Machete Producciones" a já tiše doufám, že to je produkční firma Dannyho Treja (a neopovažujte se zjišťovat skutečnost a ničit mi sen).


39 komentářů:

  1. Franto, dotaz: Proč, proboha, chodíš na české filmy, když z nich v drtivé většině vylézá to stejné, co už pěkných pár let? Musíš? Chceš, protože stále věříš, že se něco změní? Chceš, protože čím víc a větších sraček uvidíš, tím víc si dokážeš vychutnat dobrý film? Vždyť co český film, to tragédie (žel Bohu nikolivěk žánrem - čest výjimkám ve stopovém množství).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych pak přišel třeba taky o POUTA nebo OKRESNÍ PŘEBOR, a to by byla škoda. Kromě toho, jsem taky členem tohoto: http://www.filmovakritika.cz/hlasujici.html takže bych na ty české filmy měl chodit...

      Vymazat
    2. Jop, to dává smysl :) Byť musím uznat, že oproti Cenám české filmové kritiky mám mnohem více stále zažitého Českého lva, který už vlastně není.

      Vymazat
  2. Navrhuji zavolat režisérovi a zeptat se ho, jak to vlastně bylo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se Lenka nebude srát a přijede nám to sem pěkne do diskuze vysvětlit i tentokrát.

      Možná je to tím, že tenhle film taky zraje a docení ho lidé později při dalším shlédnutí a Franta jenom ve filmu nečetl, že motivace a indicie do sebe zapadaly velmi logicky a bylo jasné,proč postavy jednaly,tak, jak jednaly.

      Mně by kupříkladu zajímalo jestli její přátele s iQ pravděpodobně i vyšším než Fuka a i podstatně nižším film nejen pochopili, ale byli jim i nadšeni.

      Vymazat
  3. Pohledem na několik fotek Aislinn Derbez jsem asi ochoten tomuto filmu odpustit mnohé a uvažuju i o jeho stáhnutí... Shame on me.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajimave, v tomhle filmu vypada PODSTATNE oskliveji, nez na tech internetovych fotkach...

      Vymazat
  4. Ty vole, není ta Derbezová příbuznou toho Derbeze, jak hraje v Sandlerových filmech ty rasistický mexický stereotypy, co prdí po tacos a přebíhají přes hranice?

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem to nepochopil, a to jsem Velký a Geniální Kim :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, vždyť ty taky nejsi Lenkin přítel, to je to pak těžký...

      Vymazat
  6. Tu scénu s kaprem jsem myslím pochopil - asi se snažili do filmu nacpat osvětu, aby lidi nepouštěli kapry na svobodu, protože v řece stejně hned chcípnou.
    Lepší je je prostě tradičně sežrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oproti tomu hrášek nechápu vůbec.

      Stejně tak nechápu ten popisovanej koncept - mám neplodného manžela, tak místo abych to řešila s ním při možnostech moderní medicíny, nechám se tajně oplodnit někým jiným.
      Ale já už holt jsem sociální dement.
      Nebo možná to mělo ženy povzbudit, že je tak může oplodnit duch svatý (viz ten mystickej závěr)
      Třeba k tomu Knyová řekne víc.

      Vymazat
    2. No vidím jasný pokus o humor bez smyslu o humor....publikum na babovřesky 5 se bude chlámat až se ucho utrhne...

      Vymazat
    3. Nevim, co je na na té kapří scéně až tak neuchopitelného.
      Kapr leknul. Rodiče se to před dětmi snaží zatušovat tím, že tatínek mrtvého kapra jakoby vypustí do Vltavy.
      Je to jedna z mnoha drobných lží, kterými je film protkán.

      Podobné je to z hráškem. Syn se od matky po letech dozví, že to počítání hrášků, jímž bával jako dítě pověřován (a které dosud považoval za tak důležité pro kvalitu salátu) bylo jen způsobem, jak malé dítě zabavit, aby nezlobilo. Po letech se dozvěděl o další drobné lži, jíž býval pravidelně obelháván.

      Ani jedna z těchto scén asi nedosáhne proslulosti tenisu bez míčku ve Zvětšenině nebo Anity Ekbergové ve fontáně Di Trevi, ale v tomto filmu mají svoji logiku.

      Vymazat
  7. U každýho českýho filmu bych uvítal poznámku, zda byl financován z prostředků Státního fondu kinematografie. Mně nebaví sjíždět všechny ty nepřehledný excely. http://www.mkcr.cz/cz/statni-fondy/statni-fond-pro-podporu-a-rozvoj-ceske-kinematografie/podporene-projekty-225/

    Ale třeba tady na konci je přehledně ukázáno, kolk dostaly něteré vybrané perly (např. Donšajni): http://www.fondkinematografie.cz/assets/media/files/statistiky/fond-kinematografie-prehled-2012.pdf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, bohužel se těžko brání dojmu, že účelem řady českých filmů je něco jiného, než podojení veřejných rozpočtů, rozprostření reklamy do celé stopáže filmu a splnění kvóty českých kin na procento domácí tvorby.

      Vymazat
  8. čim horší film, tim delší recenze :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Já myslím, že pan Fuka nedocenil hloubku tohoto filmu a pouze ho takříkajíc škrábl po povrchu. Například to nemluvně je dítě Dolores, která neví o tom, že porodila. Feťačka je také Dolores v jiné časové rovině. Odebrání vlasu symbolicky poukazuje na homosexuální vztahy Šafránka s Abrhámem, rovněž tak scéna s hráškem má evidentní psychosexuální konotace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Hrášek jistě nastavuje zrcadlo, jenom ještě musí přijít Lenka a říct nám čemu konkrétně.

      Vymazat
    2. Mám podezření i Uršula Kluková, je Dolorez, ale je to pouze sen vrátného. Symbolizuje to rozpor mezi nenaplněným mateřstvím a touhou po svobodě. To odvozuji z toho, jak je scéna zasazená do kontextu celého díla.

      Vymazat
  10. tohle je buď velmi sofistikovaný scénář, který recenzent nepobral nebo skvělá recenze mistrovsky vypichující slabiny blbého scénáře...sázím na to druhé, samozřejmě

    OdpovědětVymazat
  11. časoprostorové kontinuum a zhroucení vesmíru, kdy lidé poletují jako papíry mě vždycky dostane... těšim se na dvojku

    OdpovědětVymazat
  12. Scéna s Uršulou v Kauflandu je samozřejmě typická vánoční situace - univerzálně protivní lidi před svátky jsou v obchoďáku stejně frekventovaná záležitost jako výzdoby, slevy na bramborový salát a party smutných bezdomovců a zkrachovalých prostitutek postávajících před hlavním vchodem u odpadkových košů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Očividně. "Což zřejmě symbolizovalo, že v sobě neměla dost Pohody Vánoc. Nebo penisů..."

      Otázkou zůstává, proč byla tahle typická vánoční situace ve filmu, jestli to mělo jinej účel než reklama Kauflandu.

      Vymazat
    2. To bylo sofistikované zadání marketingového ředitele Kauflandu. Chtějí trochu eliminovat ty předvánoční návaly, tak si vyžádali jednu scénku, která by odradila pár zákazníků.

      Vymazat
  13. A co kdyz by mel ten chudy prodavac kapru treba AIDS nebo zloutenku nebo oboje? No co pak?

    OdpovědětVymazat
  14. v popisovaném ději jsem se ztratil už od pátého odstavce,
    asi si půjdu překontrolovat svoje IQ, normálně se mi to nestává :-o

    OdpovědětVymazat
  15. V tom druhým videu jsem zahlédl frontal!

    OdpovědětVymazat
  16. To je moda, ze kazdy druhy cesky reziser je soucasne scenaristou a producentem? Nebo se ze scenaristou stavaji reziseri? Jarchovsky na plac!

    OdpovědětVymazat
  17. Bacha, možná původně geniální scénář zlikvidoval tvůrčí vstup páru Abrhám+Libuška, viz skandální odhalení v Blesku!

    "I režisérka Leny Kny potvrdila, že všechny kroky musela konzultovat s hereckým párem. „V průběhu realizace filmu jsme konzultovali své názory a oboustranně se poslouchali. Život je o komunikaci a i proto proběhlo natáčení ve shodě a pohodě,“ dodala Lenka Kny."

    http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/222490/safrankova-padla-abrhamovi-k-noham-a-on-priznal-zatata-reziserka-by-byl-problem.html

    OdpovědětVymazat
  18. Ale tak je ta "kritika" taková hezká vánoční dada povídka :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím, že bylo konečně, po dlouhé době, nastaveno zrcadlo prohnilému mexickému společenskému zřízení.

    OdpovědětVymazat
  20. Odpovědi
    1. Zasmál jsem se!

      (Řekl bych, že "ňy" dělá a herce celou dobu vedla jenom tím.)

      Vymazat
  21. Danny Trejo je American a taky americky herec, podobne jako Jay Baruchel Kanadan a kanadsky herec. Takze pochybuju, ze nejaka mexicka spolecnost bude jeho. Ale nechci kazit sny :D

    OdpovědětVymazat
  22. moc díky za recenzi, stále se válím smíchy!
    což mě potvrzuje jednu myšlenku, kterou mám již pěkných pár let - všechny tyto extra pitomé filmy (většinou české) přeci jen MAJÍ jeden smysl a tím je četba povedených recenzí :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou moderovány kombinací umělé a lidské inteligence. Mohou být zveřejněny až po několika hodinách a ty zveřejněné mohou později zmizet. Pokud pošlete stejný (nebo podobný) komentář několikrát, výrazně se tím snižuje pravděpodobnost, že bude někdy publikován.