Gene se tudíž vydává na útěk (aby nebyl vymazán smajlíkovými šéfy) a současně se snaží zachránit před vymazáním celý telefon. V čemž mu pomáhá "High 5" (smajlík dlaně) a fešná hackerka (taky smajlík).
Avšak tentokrát to nefunguje...
Ani mi nijak extra nevadí, že výtvarná podoba filmu je nenápaditá a nudnější než to, co normálně vídáte na obrazovkách svých mobilů.
Nevadí mi dokonce ani "product placement", když se hrdinové dostávají do jistých konkrétních mobilních aplikací pravděpodobně zřejmě jen proto, že za to někdo producentům zaplatil.
Co mi vadí, to je především naprostá lenost scenáristů, kteří se se nezmohli na víc, než na občasný fórek nebo dvojsmysl - přičemž se celý film odehrává ve světě, kde by těch fórků a dvojsmyslů mohlo být několik za vteřinu!
Hrdinové se ocitnou uvnitř Spotify. OK. Co z toho vyplyne? Hraje tu hudba a hrdinové jedou na loďce po "hudebním proudu". OK. Co dál? Objeví se zpívající velryby "z Alexova školního projektu". Coto? Co dělají zpívající velryby ze školního projektu uvnitř Spotify? A tohle se opakuje neustále. Tvůrci se vůbec nezabývají tím, jaký je rozdíl třeba mezi "smajlíkem", "aplikací", "postavičkou z aplikace" a "virtuální mobilní reprezentací živého člověka". Takže se ocitneme v baru, kde se spolu baví smajlíci, trojský kůň (aplikace), hranatý had (postavička z aplikace), trollové (virtuální mobilní reprezentace živých lidí) a viry. A veškerý humor této scény pozůstává z toho, že ty postavičky existují (trollové vypadají jako trollové, trojský kůň jako kůň). Bar vypadá jako normální bar, asi proto, že nikoho nenapadlo, jaký z mnoha možných vtipů kolem toho udělat.
A tohle platí pro celý film. Nevadí mi, že se ve filmu objevuje Youtube, WeChat, Candy Crush nebo Spotify. Vadí mi, že to z hlediska filmu vůbec k ničemu není (s výjimkou toho koťátka, viz trailer). Vlastně, celý film o ničem není a jediné argumenty v jeho prospěch jsou "Není tam krev a je to barevné".
Když se ve filmu vyskytne Paříž, postavička udělá narážku na Casablancu. Na film z roku 1942. Ve filmu pro desetileté děti...
V originále mluví některé postavičky známí lidé, což se tvůrci českého dabingu pokusili nahradit obsazením českých celebrit a pseudo-celebrit. Asi si toho málokdo všimne. Václav Vydra v roli Pche staršího je super, ale je to bohužel jen malá role.
Nejvíce jsem litoval překladatele, který si musel s nepřeložitelnými slovnými hříčkami hrát pravděpodobně déle, než si scenárista hrál s jejich vymyšlením.
"Ve filmu pro desetileté děti..." - A pro Fuku... Protože filmaři vědí, že FF chodí na filmy pro 10leté děti. A místo aby byl rád, že na něj myslí, tak ještě má řeči.
OdpovědětVymazatJaky z mnoha moznych vtipu v baru te napad franto? Ber to jako teaser na fukafutokyu.
OdpovědětVymazatVtipy a odkazy pro dospely v pohadkach pro deti jsou bezna vec.
Tento komentář byl odstraněn autorem.
VymazatNejenom že je to běžná věc, ale mnohokrát si je František pochvaloval. Tak proč najednou tady mu vadí?
VymazatTy se Karle priprav, ze te Pepa doma zfackuje penisem.
VymazatPretoze Franta uz je velky chlapec a odkedy na tieto filmy chodi bez fotra tak mu tam humor pre dospelych prekaza.
VymazatMohu jít na tento film bez předchozí znalosti Casablancy a Spotify?
OdpovědětVymazatP.S.: ;-)
Pokud půjdete se mnou, tak můžete, Anno. Já vám tam budu šeptat do ouška, abyste byla v obraze.
VymazatAnna je od manžela zvyklá na info o hodinkach a autech, nevim jestli mas sanci...
VymazatAle pokud je vam 10 tak si to vubec neuzijete.
OdpovědětVymazatTo byla reakce na Andulku, ve zdejsim pralese
Vymazatjsem vdecnej za jakejkoli odeslanej prispevek.
A FUKU!! Já ho skutecne slyšel ....že :-)
OdpovědětVymazatTvůrci se vůbec nezabývají tím, jaký je rozdíl třeba mezi "smajlíkem", "aplikací", "postavičkou z aplikace" a "virtuální mobilní reprezentací živého člověka"..... To NEŘEŠ 10ti leté děti to taky NEŘEŠÍ ;) Jedinou chybou toho filmu je, že ti neni 10
OdpovědětVymazatZlatú malinu pre najhorší film získal v 38. ročníku udeľovania anticien Emoji Film. Animák "triumfoval" aj v ďalších troch kategóriách - najhorší scenár, najhoršie spojenie na filmovom plátne a najhoršia réžia (Tony Leondis).
OdpovědětVymazat